FUNKCIJOS
1. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:
1.1. teikia komunikacines paslaugas asmenims vartojantiems kontaktinę gestų kalbą;
1.2.esant poreikiui asistuoja kurtiesiems ir/ar girdintiesiems interesantams jų tarpusavio komunikacijos metu;
1.3. ruošia, renka medžiagą paslaugai suteikti;
1.4. teikia informaciją paslaugų užsakovams apie gestų kalbos vertimo paslaugų teikimo tvarką savo kompetencijos ribose;
1.5. rengia bei teikia skyriaus vedėjui numatytos formos mėnesines, ketvirtines ir metines darbo ataskaitas.
1.6. tinkamai ir laiku atlieka kitas skyriaus vedėjo skiriamas užduotis ir pavedimus.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI
2. Komunikacijos asistentas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
2.1. turėti ne žemesnis kaip vidurinis išsilavinimas ir (ar) įgyta profesinė kvalifikacija;
2.2. gebėti bendrauti lietuvių kalba, lietuvių gestų kalba ir kontaktine gestų kalba;
2.3. mokėti dirbti kompiuteriu ir naudotis šiuolaikinėmis technologijomis bei ryšio priemonėmis;
2.4. gebėti dirbti savarankiškai, kolegų ir klientų tarpusavio santykius grindžiant tarpusavio pasitikėjimu, konfidencialumu ir pagarba, gebėti valdyti stresines situacijas kylančias paslaugų teikimo metu;
2.5. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, pasirinkti tinkamus darbo metodus, kontroliuoti užduočių atlikimą;
2.6. nuolat gilinti žinias, užsiimti savišvieta, plėsti profesinę kompetenciją.