FUNKCIJOS
1. Gestų kalbos vertėjas - konsultantas vykdo šias funkcijas:
1.1. teikia kokybiškas gestų kalbos vertimo paslaugas;
1.2. laikosi gestų kalbos vertėjų etikos kodekso nuostatų;
1.3. tinkamai ir laiku atlieka užduotis ir pavedimus;
1.4. konsultuoja įstaigos gestų kalbos vertėjus vertimo kokybės klausimais ir padeda plėtoti jų kalbines ir kultūrines kompetencijas;
1.5. nuolat kelia savo kvalifikaciją ir atnaujina profesines žinias;
1.6. teikia informaciją paslaugų užsakovams apie gestų kalbos vertimo paslaugų teikimo tvarką savo kompetencijos ribose;
1.7. rengia bei teikia skyriaus vedėjui nustatytos formos mėnesines, ketvirtines ir metines vertėjo darbo ataskaitas;
1.8. teikia skyriaus vedėjui siūlymus dėl vertėjų vertimo kokybės gerinimo, darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo;
1.9. teikia pasiūlymus įstaigos administracijai klientų aptarnavimo, darbo sąlygų ir kitais klausimais savo kompetencijos ribose;
1.10. laikosi įstaigos vidaus teisės aktų, laiku ir tiksliai vykdo teisėtus darbdavio nurodymus, darbo saugos ir sveikatos reikalavimus, racionaliai naudoti kanceliarines priemones, ryšių, kompiuterinę techniką, tausoja kitą įstaigos turtą, palaiko tvarkingą darbo vietą;
1.11. užtikrina, kad vertėjo apranga būtų tvarkinga, švari, dalykinio stiliaus.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI
2. Gestų kalbos vertėjas-konsultantas turi atitikti šiuos reikalavimus:
2.1. turėti aukštąjį koleginį išsilavinimą su gestų kalbos vertėjo profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintą išsilavinimą;
2.2. mokėti lietuvių ir lietuvių gestų kalbas.
2.3. gebėti versti iš lietuvių kalbos raštu į lietuvių gestų kalbą ir atvirkščiai;
2.4. mokėti dirbti kompiuteriu ir naudotis šiuolaikinėmis technologijomis bei ryšio priemonėmis;
2.5. gebėti dirbti savarankiškai, klientų tarpusavio santykius grindžiant tarpusavio pasitikėjimu, konfidencialumu ir pagarba, gebėti valdyti stresines situacijas kylančias paslaugų teikimo metu;
2.6. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, pasirinkti tinkamus darbo metodus, kontroliuoti užduočių atlikimą;
2.7. siekti tobulėti ir nuolat kelti savo kvalifikaciją