Pareigų aprašymas

Pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • teikia kokybiškas gestų kalbos vertimo paslaugas vadovaudamasis Apraše išdėstytais vertimo paslaugų teikimo principais;
  • atsako už teisingą duomenų pildymą elektroninėje vertimo paslaugų registravimo sistemoje;
  • laikosi konfidencialumo principo, duomenų apsaugos reikalavimų, neviešina informacijos, susijusios su asmens duomenimis, su kuria susipažino vykdydamas savo pareigas;
  • nuolat kelia savo kvalifikaciją ir atnaujina profesines žinias;
  • teikia informaciją paslaugų užsakovams apie gestų kalbos vertimo paslaugų teikimo tvarką savo kompetencijos ribose;
  • tinkamai ir laiku atlieka užduotis ir pavedimus;
  • teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjui klientų aptarnavimo, paslaugų teikimo, darbo sąlygų ir kitais klausimais savo kompetencijos ribose;
  • informuoja Skyriaus vedėją apie Skyriuje iškilusias problemas, siūlo jų sprendimo būdus;
  • laikosi įstaigos vidaus teisės aktų, laiku ir tiksliai vykdo teisėtus darbdavio nurodymus, darbo saugos ir sveikatos reikalavimus, racionaliai naudoti kanceliarines priemones, ryšių, kompiuterinę techniką, tausoja kitą įstaigos turtą, palaiko tvarkingą darbo vietą.

Specialieji reikalavimai:

  • turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
  • gebėti vadovautis  Lietuvos valstybės norminiais dokumentais, reglamentuojančiais informacijos ir dokumentų valdymą, raštvedybos norminiais aktais, darbo tvarkos taisyklėmis, Darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymo reikalavimais, Lietuvių gestų kalbos vertimo paslaugų teikimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas), vertimo paslaugų užsakymų tvarkos, šiais pareigybės nuostatais;
  • mokėti lietuvių kalbą, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  •  mokėti lietuvių gestų kalbą;
  • gebėti versti iš lietuvių kalbos į lietuvių gestų kalbą ir atvirkščiai;
  • mokėti dirbti kompiuteriu ir naudotis šiuolaikinėmis technologijomis bei ryšio priemonėmis;
  • mokėti dirbti „MS Office“ programiniu paketu;
  • gebėti  dirbti savarankiškai, klientų tarpusavio santykius grindžiant tarpusavio pasitikėjimu, konfidencialumu ir pagarba;
  • gebėti valdyti stresines situacijas kylančias paslaugų teikimo metu;
  • mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, pasirinkti tinkamus darbo metodus, kontroliuoti užduočių atlikimą;
  • siekti tobulėti ir nuolat kelti savo kvalifikaciją.