Panevėžio teritorinio skyriaus darbuotojai stiprino klientų aptarnavimo įgūdžius
Lapkričio 14 d. Panevėžio teritorinio skyriaus darbuotojai sėmėsi žinių seminare „Efektyvi ir rezultatyvi komunikacija su klientais. Paslaugos teikėjo psichologinio imuniteto stiprinimas“. Seminarą vedė lektorė Lidija Laurinčiukienė.
Kolegos įgijo naudingų psichologinių žinių, mokėsi apie asmenybės pažinimo būdus, kaip valdyti emocijas, sėkmingai komunikuoti, kaip prisitaikyti prie įvairių situacijų ir keisti požiūrį, kaip kurti pagarbų psichologinį mikroklimatą.
„Šie mokymai buvo labai vertingi, padedant stiprinti darbuotojų psichologinį atsparumą bei tobulinti kasdienę darbinę veiklą. Lektorė įkvėpė pozityvumo, o kiekvienas išsinešėme aktualių žinių, kurios padės ne tik kasdieninėse darbinėse, bet ir asmeninėse situacijose“, - sako Sandra Kemeraitienė, Panevėžio teritorinio skyriaus vedėja.